Followers

Saturday, February 12, 2011

kiamat 2

ari  2 zuan dah siarkan 1 artikel kiamat tahun 2012
arini nak siarkan artikel terbaru lak yang zuan ambk sumber dalam surat khabar kosmo bertarikh 12/02/2011
menurut surat khabo nie

kiamat dijangka berlaku pada 13 april 2036 plak sebab sebuah astroid yang lebih besar dari padang bola sepak dijangka akan langar bumi pada tarikh tersebut akibat ketiadaan brek kaki hahahaha
kalu hal nie blaku mmg kiamat akan berlaku sbb ramai yang akan terbunuh termasuk makcik yang sdg makan nasi lauk ikan sardin

menurut ketua program objek dekat bumi kat nasa nung Donald Yeomans kate pada 2029 objek tu akan berada sgt dekat ngn bumi


gane-gane pon saintis amerika kate kebarangkalian utk objek nie lango bumi adalah sangat kecil
dan zuan ckp sebagai orang islam plak xyah nak caye sangat la mende nie
kuasa Allah blake nie
mintak petunjuk ngn Dia lagi senang...kiamat blaku bile pon xkisah la jnji kite sume kene caye kiamat mmg akan berlaku sebab dah termaktub dalam rukun iman ke 5-percaya hari kiamat
so kalu korang xcaye ari kiamat bermakne iman korang 2 maybe terbatal atau xsempurna...so wakpe nak peningkan kepale pikir bile nak kiamat
baik la kite beribadah je pada Allah swt tu la sebaik baiknye kan
macam-macam hal la mat saleh nie
astroid nak langgar bumi plak...macam cerita armageddon la plak
korang dah tgk ke?kalu blom jom tengok same2

No comments:

Post a Comment