Followers

Wednesday, February 9, 2011

kiamat??

salam...petang tadi terjumpa la kawan mase politeknik dlu...die berbangsa cina menganut ajaran buddha...tengah-tengah syok sembang tue..tetiba die tanya lak...eh btl ke kiamat akab berlaku tahun 2012
zuan pon tanya la...kalu ko nak tahu..aku bleh bgtahu..tp ko nak tahu melalui pemahaman agama aku ke camne??

die jawab ikut ko la..janji aku paham sudeh...soo zuan pon cite la...sebenarnye kiamat dah pon berlaku
die terkejut...btl ke ko ni??zuan ckp la ye...memang kiamat sudah berlaku...tapi kiamat kecil macam yang pernah  Rasullullah s.a.w bersabda


<-----(islam ke kayu golf nie????)



-'Bahawasanya setengah dari tanda-tanda hari kiamat ialah; ilmu diangkat; nampaknya kebodohan; perzinaan tersebar luas; khamar (arak-minuman keras) diminum dengan tanpa segan silunya; kaum wanita lebih banyak dari kaum lelaki'-

die ty lagi so memang betul la kiamat akan berlaku pada 2012??hish ko nie ang..xabez2 ngn 2012..tu la banyak sangat tengok cite yang ntah ape-ape...kiamat besar mmg akan berlaku..tapi takde sape pon yang tahu...sbb 2 rahsia Allah...ko tahu ke sape Allah?Allah la pencipta alam n kite sume nie mengikut ajaran agama islam...aku nak cite lebih-lebih kang kua topik lak

(islam ek??bkn la nie la biskut meri)
lagipon ang..zuan org islam kalu zuan percaya kiamat berlaku pada 2012...maknenye zuan syirik...yang bermaksud menduakan Allah....mane leh satu kapal ade 2 ketua der....
ke gane saing-saing???

No comments:

Post a Comment