Followers

Monday, February 14, 2011

perkara yang membengangkan time ngail

-dah berjam-jam ngail ikan sampai mimpi siti nuhaliza...tapi tak dapat-dapat ikan...bile pandang orang sebelah yang baru sampai...dah sebakul ikan die dapat

-time ikan dah makan umpan tu...org sebelanh yang baru blajar mengail plak nak tunjuk ajar...mata kail pon tak reti ikat

-bila ikan makan umpan...orang sebelah buat bodo je sampai berbelit-belit tali korang dengan tali die
-dah la payah nak dapat seko ikan...member yang seko nie plak pegi tibai bawak balik dengan muke selambe sambil isap rokok daun

-pas dapat seko ikan..ade la umat manusia yang datang tak dijemput nak tengok ikan tu...laz-laz terlepas...dengan muke selambe beliau berkata...aku ingat ikan tu tido...

hahahaha aktiviti memancing nie memang bez...tenang dan menguji kesabaran...tapi jangan la sampi kite hilang sifat-sifat sabar tue plak...haa sape-sape ase nak beli batang joran n mesin jenama ajking bagitau la yer...umah zuan nie ade sekotak...orang bagi...so xkan nak pakai belake kan2...kontek2 la kat email zuan yep

No comments:

Post a Comment