Followers

Tuesday, March 8, 2011

selamat meyambut hari wanita

sempena  hari yang mulia nie...aku nak sangat-sangat ucap kan pada sume kaum hawa yang wujud dalam hidup aku khasnye..dan yang wujud atas muka bumi ini amnye...selamat hari wanita...

tanpa wanita tak kan lahir laki...dan tanpa laki tak kan terciptanya wanita...wanita dan laki memang saling memerlukan bagi melengkapkan ekosistem bumi hahahahaha...melalut masuk sains plak hahahaha

kaum hawa nie walaupon dikategorikan lemah seperti yang telah dinyatakan dalam quran...namun jangan sesekali pandang rendah akan kemampuan dorang taw...buktinye dah banyak empayar yang sangat hebat dahulu tumbang kerana sorang wanita

aku xnak bebel panjang sebab aku malas nak taip hehehehe...cume nak uplod gambar yang xda kene mengene ngan topik yang aku cite kat atas tu je buat renungan semua orang....






hebat x??hahaha....lu pikir la sndr

1 comment: